L’avaluació des de la filosofia de l'educació viva i activa

Compartirem un espai para reflexionar sobre el sentit de l'avaluació a l'escola.

Start

6 octubre, 2017 - 18:00

End

6 octubre, 2017 - 20:00

Address

Aula 1.2 Edificio Arenals. Campus de Elche UMH   View map

Categories

seminario

“L’AVALUACIÓ DES DE LA FILOSOFIA DE L’EDUCACIÓ VIVA I ACTIVA. Avaluar i fer informes des d’una mirada respectuosa envers els nens i les nenes”

Compartirem un espai per reflexionar sobre el sentit de l’avaluació a l’escola i on sentim que hem de posar la mirada a l’hora d’elaborar els informes que lliurem a les famílies.
Des del nostre punt de vista, hem de prendre consciència que els informes reflecteixen una part de l’infant, mai el seu tot, i que l’avaluació és important entesa com un procés de documentació que permet tenir una eina de reflexió del procés educatiu i de desenvolupament dels nens i de les nenes.
Per tant, oferirem una mirada de l’avaluació com una oportunitat per aturar-nos a pensar en els nostres alumnes, reflexionar sobre les nostres intervencions per millorar i continuar fent el nostre camí d’acompanyament a la infància, quines expressions i formes de redactat són més adequades i com regalar a les famílies un escrit profund sobre el seu fill o filla…
Finalment compartirem diversos informes d’avaluació, en formats i continguts diferents, que ens poden ajudar a fer-nos una idea pràctica de com dur a terme una avaluació profunda i respectuosa centrada en la filosofia educativa de l’Educació Viva i Activa.

La ponente es Astrid Ruiz Rodon. Mestra d’Educació Primària i especialista de Llengua Estrangera (Anglès). Llicenciada en Filologia Catalana. És mestra i directora de l’Escola Congrés-Indians de Barcelona, una escola de nova creació de la qual n’és directora des del seu inici.
Ha participat en nombroses formacions a mestres, tractant temàtiques relacionades amb l’educació activa als centres educatius d’infantil i primària.
Ha realitzat nombroses formacions i investigacions a diverses escoles de diferents països que han ajudat a la creació del projecte pedagògic de l’Escola Congrés-Indians; algunes d’aquestes formacions s’han centrat en indrets com Reggio Children (Italia), Summerhill (Regne Unit) o escoles de Finlàndia.

Entrada libre hasta completar el aforo de la sala.

Organiza AFA (Asociación de Familias de Alumnos del CEIP “Princesa de Asturias”) y colabora CulturaUMH.

MORE DETAIL

TOP

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies